Главная Наружная реклама о наболевшем Експерименти в українській рекламі - так чи ні ?
Експерименти в українській рекламі - так чи ні ?
06.11.14 12:57

mt_ignore

Писемність – уже давно звичайна частина нашого життя. Завдяки їй доносимо інформацію від автора до читача, від замовника до потенційного споживача. І нам, представникам рекламної сфери, як нікому, відома і зрозуміла сила слова: спрямоване на потенційного споживача,слово-передача рекламного повідомлення повинна бути лаконічною, влучно спрямованою, нести певне інформаційно-емоційне посилання.

 

Сьогодні працюємо у прекрасній сфері, пов'язаній із можливістю створення справжніх професійних проектів. Особливий інтерес викликають чудові, сповнені глибокого змісту, словесно-образні рекламні композиції. Повідомлення з формату «реклама» завдяки професійній трансформації переходить на інший інформаційний рівень, викликаючи справжню зацікавленість. Саме в такій його подачі сам зміст має усі шанси бути позитивно сприйнятим і, як результат, бути справді цікавим для сприйняття. Звичайно, це знають майстри слова, колеги по перу.

Особливе задоволення викликає результат грамотного поєднання словосполучень, хоч не здивуєш у наш час не просто умінням створювати певний настрій, передавати різні емоції, але й спроби виділити щось по-особливому. Наприклад, придумавши щось незвичайне (як варіант, слова для підсилення смакових якостей (згадаймо «борщ іще борщіший»). Нічого не маючи проти такого винахідництва і поєднання, багато хто «за» на користь більш простішого підходу до рекламного рішення. Адже не завжди, щоб здивувати, потрібно винаходити велосипед: варто заглибитись у рідну культуру, щоб віднайти такі забуті, а попри те такі влучні доцільні слова.

Напередодні 9-го листопада - Дня української писемності та мови - вітаємо усіх і пам'ятаємо, що можемо спілкуватись на будь-якій мові, проте мову батьків і дідів, безсумнівно, повинні знати, цінувати, щодня дивувати, і дивуватись її загадковим можливостям. Адже все в наших руках - в руках нащадків літописця Нестора, послідовника знаменитих Кирила та Мефодія (засновників слов'янської писемності).

Давайте не зупинятись на досягнутому. Мовно-писемний потенціал в нашій мові – просто невичерпний. І не потрібно чекати віянь моди на українське – адже душа народу не може бути модною: вона або є, або її немає…

То ж ми за збереження культури у будь-якому його прояві –навіть у рекламному, якщо це розвиває світогляд, сприяє популяризації традицій, збереженню культури. Приєднуйтесь!

 
 

Баннер
Сейчас на сайте находятся:
 28 гостей на сайте
Яндекс.Метрика UkrDom - всеукраинский портал
РА РекламистерБизнес-каталог компаний , товары и услугиzakupka.com